Jag fyller 57

Det började redan igår med att brevbäraren ringde på och överlämnade ett paket från Postkakan. Det var en fin tårta till oss båda från min kära svärmor med barn. Mycket god. Redan slut förstås. Det var mandelmassa i och jag älskar det.🙂 Rolig affärsidé och nu när jag testat produkten kommer jag absolut att använda mig av den här möjligheten att gratulera nära och kära.

Födelsedagstårta

Nu sitter jag och knappar på en av mina födelsedagspresenter som jag fått av Älskade Make. Förutom att det var toppstädat och fint i lägenheten när jag vaknade fanns två paket inslagna i vackert papper med röda rosor. Det ena innehöll ett nytt trådlöst tangentbord som jag valt ut själv. Det gamla funkade inte så bra längre. Flera tangenter glappade och det var himla irriterande. Det har naturligtvis inget att göra med min vana att spilla Strega, Cola och annat över hela skrivbordet.

Tangentbord

Mitt nya Microsoft Wireless Desktop 6000 är snyggt och väldigt skönt att skriva på. Det är ergonomiskt men inte så svulstigt och “knöligt” som de ergonomiska lösningar jag tittat på tidigare. Jag är mycket nöjd med det. Min andra present är Chanel No 5 Eau Première. Jag älskar den. Pudrig, sensuell och väldigt feminin. Helt gudomligt underbar.

Chanel 5

Idag kommer att bli en bra födelsedag. Vädret är underbart, vi har semester och snart skall vi gå och köpa bubbel och litet mer av livets förnödenheter. Jag är väldigt lycklig.

One thought on “Jag fyller 57

Leave a Reply

