3. Tre saker som hände idag

Vadå hände? Det händer just aldrig något särskilt i mitt liv nuförtiden. Jag jobbar, sover och sitter vid min dator. Inatt sov jag iofs inte särskilt bra. Fantiserade mycket om intervjun jag hade igår. Det var ett bra möte med ett intressant företag. Jag har det väldigt bra där jag är nu men en arbetsplats inom gångavstånd är klart intressant och desssutom verkade det finnas intressanta möjligheter även efter min pension som jag planerar ta ut från och med hösten 2014. Nu var det bara det första mötet igår och jag var mitt vanliga färgstarka jag så det skall bli spännande att se om de hör av sig och vad vi eventuellt kommer fram till. Huvudsaken är att jag känner att jag går till någonting för jag har ingen egentlig anledning att gå ifrån det jag redan har.

En annan icke-händelse är den Internationella Kvinnodagen som infaller idag. Jag skall fira den genom att ta hand om disken som stått sedan i söndags kväll.

Förutom kvinnodag är det fettisdag idag och inte fan köpte jag med mig några semlor hem som jag hade tänkt från början. Kände mig orkeslös efter för litet sömn två nätter i rad och nu har jag ingen lust att gå ut längre. Kan skicka ett mess till Per och höra om han går förbi något bageri på hemvägen. Semlor är gott.

Så det var dagens tre händelser som egentligen inte hände alls. He he.🙂

Leave a Reply

