Tre saker per dag i årets tredje månad

Jag har varit väldigt oinspirerad i mitt bloggande en tid så jag surfade runt litet för att leta rätt på något som kunde vara roligt att skriva om. Det blev en lista förstås. Det är något med listor som attraherar. Förstår inte riktigt vad. Det är väl som med katter och kartonger.

Den här lilla bloggutmaningen har jag hittat på nätet. ÖVersätter från engelska.

1. Tre namn som jag lystrar till
2. Tre fakta om mig själv
3. Tre saker som hände idag
4. Tre favoritlåtar just nu
5. Tre saker jag gillar till frukost
6. Tre saker på min att-göra lista
7. Tre färger jag gillar
8. Tre ord som jag tror att andra skulle beskriva mig med
9. Tre saker jag inte kan vara utan
10. Tre vägar till mitt hjärta
11. Tre favoritfilmer
12. Tre förrätter/snacks jag gillar
13. Tre ställen jag bott på
14. Tre viktiga människor i mitt liv
15. Tre saker jag vill säga till tre olika människor
16. Tre saker som gjorde mig glad idag
17. Tre saker jag vill göra innan jag dör
18. Tre favoritprogram på TV
19. Tre hemlagade favoriträtter
20. Tre saker som världen skulle må bättre av att vara utan
21. Tre hemliga njutningar
22. Tre saker jag är rädd för
23. Tre platser jag vill besöka
24. Tre saker jag gör innan jag går och lägger mig
25. Tre favoritböcker
26. Tre efterrätter jag gillar
27. Tre galna saker jag skulle kunna tänka mig att göra
28. Tre saker jag gillar hos mig själv
29. Tre saker jag letar efter hos en partner
30. Tre läxor livet har lärt mig
31. Tre sätt att ta farväl på

Leave a Reply

