Dag 19 – Detta ångrar jag.

Jag vägrar ånger! Det finns många saker jag kunde ha gjort bättre eller inte alls men att ångra är kontraproduktivt och skapar ångest över saker som inte längre går att göra något åt. Kanske borde jag ha varit tåligare, snällare, fogligare, pluggat mera osv och då hade kanske livet blivit helt annorlunda men då hade jag inte heller kommit fram till mitt nu och jag älskar mitt nu. Det tid jag lever i, mitt liv, min man och allt som vi har tillsammans är omistligt och vad som än hände eller inte hände innan dess är irrelevant. Det enda jag kan och vill göra med mina misstag och dåliga erfarenheter är att lära mig av dem. Det är allt.
Edit: stavfel

Jag ångrar ingenting!

Leave a Reply

