Dag 14 – Det här hade jag på mig idag

Inget särskilt. Det är vinter och värmen får gå före allt annat. Jag hade ett par svarta byxor från Peruggi som jag köpte på Black Collection i höstas. Till det en syrenlila Armanitop som jag köpte hos Majlis på hantverkargatan förra januarirean. Svarta skor från MAB Studio som tidigare varit finskor men som nu degraderats till inneskor på jobbet. Halsband i silver och ametister som jag köpte på Guldfynd i slutet av 60-talet och dito örhängen från en numera nedlagd silversmed på Odenplan. Silverarmband som jag fått i födelsedagspresent av Älskade Make toppade det hela. Sminket bestod av Chanels Rouge Hydrabase nr 85 Lilac Sky på läpparna.
Inget särskilt alls med andra ord och det blir inget foto. Kameran och jag är inte så goda vänner längre.

Leave a Reply

