Photogénique

Jag blir nästan aldrig bra på kort, tycker åtminstone jag själv, men en väninna till oss är en skicklig fotograf och går nu dessutom en kurs. Jag och Älskade Make var hemläxan “naturligt ljus” för ett par veckor sedan. Det var söndag, solen strålade, vi var på underbart humör och korten som togs i sovrummet med dagsljuset filtrerat genom spetsgardinen blev mycket bra.

Dansbilden

Den här bilden blev bäst. Vi har fått en förstoring på papper och skall nog rama in den. Jag har den som skärmsläckare på jobbet och den har blivit mycket beundrad.

Kindpuss

Jag gillar den här bilden väldigt mycket. Fotografen A tyckte att den blev för oskarp men det är jag och min åldrande hy bara tacksamma för. Den kommer nog också att ramas in.

Vi är väldigt glada för dessa bilder. Ända sedan vi gifte oss har vi tänkt att det skulle vara trevligt med ett vackert fotografi på den tomma väggen ovanför sängen. De här två kan bli fina tillsammans.

2 thoughts on “Photogénique

Leave a Reply

